Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 14. tammikuuta 2013

Rakkaus muttei rakastaja


välillämme levoton hiljaisuus
hetken aikaa kiusaantunut ikkunatuijottelu
maininta uudesta lähikaupasta katukuvassa
kuin kumpaakaan todella liikuttaisi

selaan ääniaaltoja
(paikallaan pysyminen korostaa hiljaisuutta)
hän laulaa kevyesti mukana
ei osaa sanoja

milloin tämä meni niin
että minun täytyy tietoisesti olla olemassa
kun hän on

ennen riittivät vaivattomat ajatukset
oleminen ilman ryhtymistä
ennen riitti rakkaus

hän myötäilee minua poissaolevin tavuin
niin ja voi
katson meitä peruutuspeilistä

varjoja värien paikalla

minä ja hän

10 kommenttia:

  1. helkkarin kaunista tekstiä taas, samaistuin kympillä.

    VastaaPoista
  2. Vau, oikeasti v a u. Jotenkin upposin tähän, pakko lukea toistona

    VastaaPoista
  3. oikeesti, oon jo pitkään lukenu näit sun tekstejäs ja täytyy kyl sanoo et oot aivan helvetin hyvä kirjottaja. ei oo monia, jotka osais oikeesti välittää sen tunteen ruudun toiselle puolelle, mut sä onnistut siin aina. kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miiko, mulle tuli todella hyvä mieli tästä. kiitos hurjasti kommentista ja ylipäätänsä vaan siitä että kommentoit! oon otettu.

      Poista
  4. Mua ärsyttää kun oot niin hyvä. :D ootko opiskellut kirjottamista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh ei saa ärsyyntyä! höpsöä moinen :-) en ole opiskellut.

      Poista